A gyerekek

Nagycsaládban élni jó! :)

Életünk napjai :) örömök és gondok három gyerek anyukájaként.

Receptesblogunk gyerekeseknek

Friss topikok

  • kikocs: www.youtube.com/watch?v=3tOE-iLrul4 :) (2010.08.31. 13:11) Ötödik fog és egyebek
  • demetnik: Nagyon ügyes kis legény:)Utólag is boldog hófordulót!:) (2010.01.02. 20:28) Misi 9 hónapos (volt 27-én, csak nem értem rá)
  • dharma: Na ez az!!! Nekem nem ilyen gondjaim voltak,de a képekkel pl én is megszenvedtem. Meg úgy sok mind... (2010.01.02. 18:14) Költözök
  • dharma: Jaaaaj Kikocs nagyon sajnálom,h így rátok jár a rúd :((( Előbb a betegeskedések,most ez,remélem az... (2009.12.21. 21:11) Kórház...
  • idiki: Anyával tévedtünk erre a bejegyzésre, és jót röhögtünk! Püszi! (2009.12.17. 21:28) Gyerekszáj

helyzetjelentés

2009.10.18. 19:59 kikocs

Misi délben már pisilt, szóval túl vagyunk a betegségen, úgy néz ki. Kicsit nyűgös, és talán többet aludt, de jól van, élénk. Az éjszaka elég rossz volt, óránként kelt, de nem hányt, nem bukott. Hogy mitől volt, rejtély fosni még mindig nem fosik. Most csak anyatejet kap, amennyit bírok, de nincs nagy étvágya, gyakran kér sokat, de ebben a foga is bejátszik. Mert a foga viszont brutál... Most már túl van az ínyén a kemény vége, remélem pár nap, és áttör. Mondjuk holnapra.

Réka, Nándi kicsit taknyos, nincsenek rosszabbul. Szerencsére. 

Én lázas voltam ma, meg két gyapjútakaróval ruhástul fáztam... Délutánra kicsit jobb lett, délelőtt fekhettem is, és kiszolgált Gergő, mesét néztem a gyerekekkel, meg olvastam. Azért elég idegbeteg vagyok, de valahogy túléljük majd a holnapot is. Réka hozta a formáját persze a lerázás miatt, nagyon hisztis volt. Elhasználtam egy tekercs zewa vcpapírt zsepi gyanánt. Puhább, mint a zewa zsepi :) És marja az orrom a gyerekek orrspréje is...

Ja, és nem érzek szagokat megint. Egyátalán. Nulla szag. Ami mondjuk most jó, mert Nándi itt kakil mellettem, Gergő már elmenekült egy szinttel lejjebb, de én semmit nem érzek :) A hátrányait nem kezdem sorolni, éljen az optimizmus. 

Szólj hozzá!

Címkék: betegség fáradtság

A bejegyzés trackback címe:

https://kikocska.blog.hu/api/trackback/id/tr921458647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása