A gyerekek

Nagycsaládban élni jó! :)

Életünk napjai :) örömök és gondok három gyerek anyukájaként.

Receptesblogunk gyerekeseknek

Friss topikok

  • kikocs: www.youtube.com/watch?v=3tOE-iLrul4 :) (2010.08.31. 13:11) Ötödik fog és egyebek
  • demetnik: Nagyon ügyes kis legény:)Utólag is boldog hófordulót!:) (2010.01.02. 20:28) Misi 9 hónapos (volt 27-én, csak nem értem rá)
  • dharma: Na ez az!!! Nekem nem ilyen gondjaim voltak,de a képekkel pl én is megszenvedtem. Meg úgy sok mind... (2010.01.02. 18:14) Költözök
  • dharma: Jaaaaj Kikocs nagyon sajnálom,h így rátok jár a rúd :((( Előbb a betegeskedések,most ez,remélem az... (2009.12.21. 21:11) Kórház...
  • idiki: Anyával tévedtünk erre a bejegyzésre, és jót röhögtünk! Püszi! (2009.12.17. 21:28) Gyerekszáj

namizu

2009.12.02. 13:15 kikocs

Realizáltam, hogy megint elfolyt néhány nap jelentkezés nélkül.

Többnyire lázat mértem az eltelt időszakban és lázcsillapítót illetve egyéb gyógyszereket osztogattam, valamint feküdtem az ágyban és mesét néztem a gyerekekkel. És azért valamit főztem minden nap. Misinek is. Mert sok az éhes száj. Ja, és mostam is, mert igaz, hogy főleg pizsamát hordunk, de az is elfogy egyszer. És eléggé tele vannak a szennyestartók, mert már múlt héten is voltak elmaradásaim...

Nándi is elég lázas lett, de ha nem megy fel neki újra, akkor ő megússza az antibiotikumot. Jelenleg mindenki láztalan, és mindenki köhög még egy kicsit meg folyatja az orrát. De alapvetően mindenki hozza a formáját, nem nyűgösebb, nem fáradtabb, Réka is már veszekszik, sőt, kikívánkozott a napsütésre. Ő volt ilyen szempontból a legbetegebb, csendes volt, ami döbbenetes dolog nála. Meg magától lefeküdt!!!! A RÉKA!!!!

Gergő szentté avatását továbbra is szorgalmazom, elpakol, takarít, mosogat, eteti a gyerekeket, sőt, kakiltatja, Misit tisztába teszi, és tudom, hogy ez a legnagyobb áldozat, amit hozhat. 

Vasárnap mondtam neki, hogy ha gondolja, hogy fontos elmennie dolgozni, mert a munka miatt kell, akkor menjen csak, majd valahogy elboldogulunk. Rám nézett, mondta, hogy dehogy boldogulok, hiszen ő is kikészül tőle.

De aztán maradt, mert elkezdett fájni a fejem, meg szédülök, meg mindentől leizzadok. Ma elvitt dokihoz, és az azt mondta, hogy hörghurutom van - a tüszős mandulagyulladás mandula nélkül hülyeség - szigorú ágynyugalom, mert a gyógyszerek nem tudnak dolgozni. Így most egész héten itthon marad, mondta, hogy a munka egyrészt nem olyan fontos, hogy megint csak nagyjából jöjjek rendbe, és megint belemásszunk egy újabb betegségbe, másrészt meg tényleg most nincs sok, ami az ő reszortja lenne, ami meg igen, megvárja úgyis. Mondjuk ezt ismerem, tényleg megvárja az embert a munka :)

Szóval ez a folytatásos rémregényünk következő fejezete, de ez már ilyen zárónak néz ki. Remélem nem ilyen hülye könyv ez, hogy azt hiszed vége, és kiderül, hogy csak vége az első résznek.

Szólj hozzá!

Címkék: betegség

A bejegyzés trackback címe:

https://kikocska.blog.hu/api/trackback/id/tr981568672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása