A gyerekek

Nagycsaládban élni jó! :)

Életünk napjai :) örömök és gondok három gyerek anyukájaként.

Receptesblogunk gyerekeseknek

Friss topikok

  • kikocs: www.youtube.com/watch?v=3tOE-iLrul4 :) (2010.08.31. 13:11) Ötödik fog és egyebek
  • demetnik: Nagyon ügyes kis legény:)Utólag is boldog hófordulót!:) (2010.01.02. 20:28) Misi 9 hónapos (volt 27-én, csak nem értem rá)
  • dharma: Na ez az!!! Nekem nem ilyen gondjaim voltak,de a képekkel pl én is megszenvedtem. Meg úgy sok mind... (2010.01.02. 18:14) Költözök
  • dharma: Jaaaaj Kikocs nagyon sajnálom,h így rátok jár a rúd :((( Előbb a betegeskedések,most ez,remélem az... (2009.12.21. 21:11) Kórház...
  • idiki: Anyával tévedtünk erre a bejegyzésre, és jót röhögtünk! Püszi! (2009.12.17. 21:28) Gyerekszáj

Folytatás

2009.12.08. 20:07 kikocs

Misi még mindig lázas. Éjszaka nagyon nagyon rosszul volt, borzasztó hidegrázása volt, remegett, görcsölt, nagyon szar volt. Egy kúptól leállt, aztán a Panadol levitte úgy kettő körül. Délben megint 39 volt kúp után, de egy adag Nurofennel kombinálva megint hatott. Úgy látszik, nála csak így működik.

Fülészeten voltunk, semmit nem lehetett látni. Dokinéni azt mondta, tüdeje teljesen tiszta, torka nem indokolja ezt a lázat. Holnap még viszünk pisit, aztán hívjam majd fel, talán lesz délutánra eredmény. Szóval ennyi. Talán a foga. De fogtól nem szokott ekkora láz lenni. Ehh. Lehet, most lett három napos láz? Már annyira unom!!! Egyébként meg teljesen rosszul van, egész nap sír, nyűgös, nem alszik, nincs jól. Lehet, a fogától. Remélem attól. Ennyire mondjuk még egyik foga sem viselte meg. Pedig már hat van neki. A betegség alatt kijött megint egy. Nem is írtam...

Nándi harapása miatt meg felhívtam a védőnőt, aki nevelési tanácsadóhoz irányított, úgyhogy megyünk oda, majd hívnak, ha lesz időpont. Remélem lesz. Úgy sajnálom. Ma többször láttam este, hogy akarja harapni a karját, és mégsem. Ez jó volt nagyon, de aztán meg kitombolta magát, és összevissza harapta megint a csuklóját. Néha már haragszom Misire, hogy ennyire nem hagy időt arra, hogy a többiek lelkét is ápoljam megfelelő módon.

Gergő persze a neten talált mindenfélét, hogy autista szokás csuklót harapni, meg ilyeneket, dehát szerintem Nándi teljesen egészséges, csak egyszerűen ez most nem megy máshogy. Én meg alkalmatlan vagyok a feladatra. Annyira sajnálom a kis Nándimat :( 

Na, közben itt nevettünk jót. Réka elmondta Donászi Magda (lehet úgy Donászi, ahogy a Sándor Vöröses :) ) Télapó c. versét, gyönyörűen!!! Olvadok, hogy milyen gyönyörűen beszél ez a Réka, komolyan. Mondjuk gyakorol sokat :) Mindegy, erre Nándi, aki éppen a klotyón ült, mondja, hogy ő is tud. Idézem:

"Mikulás, Mikulás, gyere ide, hozzál nekünk sok ajándékot!

Mikulás Mikulás, gyere ide, akarok találkozni veled!"

Szépen, hangsúlyozva, kis hatásszünetekkel, mint ahogy Réka az ő versét :D  vannak azért jó dolgok :)

Szólj hozzá!

Címkék: betegség gyerekszáj nándi harapás

A bejegyzés trackback címe:

https://kikocska.blog.hu/api/trackback/id/tr521584299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása