A gyerekek

Nagycsaládban élni jó! :)

Életünk napjai :) örömök és gondok három gyerek anyukájaként.

Receptesblogunk gyerekeseknek

Friss topikok

  • kikocs: www.youtube.com/watch?v=3tOE-iLrul4 :) (2010.08.31. 13:11) Ötödik fog és egyebek
  • demetnik: Nagyon ügyes kis legény:)Utólag is boldog hófordulót!:) (2010.01.02. 20:28) Misi 9 hónapos (volt 27-én, csak nem értem rá)
  • dharma: Na ez az!!! Nekem nem ilyen gondjaim voltak,de a képekkel pl én is megszenvedtem. Meg úgy sok mind... (2010.01.02. 18:14) Költözök
  • dharma: Jaaaaj Kikocs nagyon sajnálom,h így rátok jár a rúd :((( Előbb a betegeskedések,most ez,remélem az... (2009.12.21. 21:11) Kórház...
  • idiki: Anyával tévedtünk erre a bejegyzésre, és jót röhögtünk! Püszi! (2009.12.17. 21:28) Gyerekszáj

ezmegaz

2009.12.04. 21:07 kikocs

Úgy néz ki, kimászunk a betegségvölgyből. Én már csak fáradt vagyok meg köhögök, a nagyok csak köhögnek, Misi már azt sem, Nándi sem lázas, csak taknyos is. Meg bolond kicsit. Gergő fázik, és kapar a torka, remélem beteg lesz, és jövő héten is itthon lesz :) Bár nem biztos, hogy ő szeretne, eléggé belefáradt a gyereknevelésbe. 

Nem tudom, írtam-e, hogy Misi mennyire boldog, hogy Nándi tudomást vesz róla. Leírhatatlanul boldog. Most azért, mert a férfi a férfival jobban megérti egymást, vagy egyszerűen csak az eddigi elutasítás miatt... Mindenesetre ha meglátja Nándit, azonnal megindul felé boldogan. Nándi meg persze nem mindig örül neki, bár sokkal nyitottabb, megszeretgeti, de aztán elég, húzzon arrébb. Misi meg nem úgy gondolja. Boldog rikoltásokkal próbálja meghúzni a haját, meg egyátalán kommunikációba keveredni. Réka meg féltékeny, mert ő meg Misizne. Nándi rugdossa el magától, Réka meg rángatja magához - "Misike, barátkozz velem! Én örülök neked!" De nem, Misi a fiúkhoz húz. 

Látszik egyébként, hogy Misi pont olyan kis "idióta" lesz, mint Nándi. :) Tündéri, ahogy mindennek megörül, és ennek hangot is ad. Hihetetlen sárkányhangja van, ami egyértelműen az öröm kifejezőeszköze. Pl. bőg, bőg, kezébe adok egy darab kenyeret, és már rikolt is. Ezen kívül az első szava is megvan - addááá, ami leginkább a kajálásnál az add már kifejezést pótolja. Néha nem csak evésre. A lényeg, hogy az akaratnak kell vele hangot adni. :) 

Réka itthon volt a héten, és megint megállapítottam, hogy jó idegesítő kamasz lesz belőle. Én úgy szeretem, amikor Réka Réka. Még akkor is, ha hisztizik, kiszámítható, megszoktam a rendkívül idegesítő hangnemét, rendben van. De ezek az oviból hazahozott stílusok... jaaaaj.... Teljesen beazonosítható az Évike, Marci, és persze Dorka is. És biztos még más is, akit nem ismerek. De jó lesz majd, mikor a hülye flegma osztálytársait másolja majd... ugghhh... Jó, biztos az is benne van, hogy az én kislányom, és hogy nem én hatok rá már legjobban. Egyébként meg jó fej eléggé. 

Vagy én vagyok pihentebb mostanában, hogy Gergő kel hajnalban, én meg szundikálhatok a visítások és fejenugrálások szünetében nyolcig-kilencig. Jó is, mert éjjel óránként kelünk Misivel.

Volt Mikulás az oviban, Rékát bevitte az apja, utána haza kellett hoznia, mert nem volt a héten oviban... No, mindegy, Réka élvezte, mondta Gergő, olyan hangosan énekelt, hogy kihallatszott a kis hangja :) Kapott csomagot, egész normálisat csináltak, és Réka is jó fej volt, megosztotta velünk. Jó, nem szereti a csokit, és főleg azért, de akkor is szép dolog volt tőle. 

Néhány napos csúszással az adventi naptárunk is elkészült végre, ez most csak 21 napos advent :) Idén nem lett benne mese, mert nem tudtam nyomtatni, Gergő nem dolgozik ugye, egy puzzle van szétosztva a csomagokba. Jövőre lesz mese is. 

Feltettük ma végre a jóság-díszekkel megtöltendő papír karácsonyfát is, már három matrica van rajta, egy Réka jószívűségéért, egy-egy pedig azért, mert közösen elpakolták a cipőket az előszobában, és össze is sepregettek... nagyjából :) Réka elég lelkes, és rántja magával Nándit is, remélem nem lankadnak majd, tényleg átérzik a karácsonyi jóság-hangulatot.

Ilyenek vannak dióhéjban. 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: mindennapok

A bejegyzés trackback címe:

https://kikocska.blog.hu/api/trackback/id/tr761574633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása