A gyerekek

Nagycsaládban élni jó! :)

Életünk napjai :) örömök és gondok három gyerek anyukájaként.

Receptesblogunk gyerekeseknek

Friss topikok

  • kikocs: www.youtube.com/watch?v=3tOE-iLrul4 :) (2010.08.31. 13:11) Ötödik fog és egyebek
  • demetnik: Nagyon ügyes kis legény:)Utólag is boldog hófordulót!:) (2010.01.02. 20:28) Misi 9 hónapos (volt 27-én, csak nem értem rá)
  • dharma: Na ez az!!! Nekem nem ilyen gondjaim voltak,de a képekkel pl én is megszenvedtem. Meg úgy sok mind... (2010.01.02. 18:14) Költözök
  • dharma: Jaaaaj Kikocs nagyon sajnálom,h így rátok jár a rúd :((( Előbb a betegeskedések,most ez,remélem az... (2009.12.21. 21:11) Kórház...
  • idiki: Anyával tévedtünk erre a bejegyzésre, és jót röhögtünk! Püszi! (2009.12.17. 21:28) Gyerekszáj

Szépen kezdődik...

2010.01.01. 02:56 kikocs

Az a mondás járja, hogy amit az ember újév napján csinál, azt fogja egész évben. Remélem ez az éjszakára nem vonatkozik. Az ugyanis igen nagy szívás lenne.

Amint azt kb hat órája előrebocsájtottam, nem állt szándékomban bulizni, iszogatni, fennmaradni éjfélig sem. Még szerencse, hogy aludtam vagy háromnegyed órát éjfél előtt.  A tüzijátékra felébredtem. Az esőre pedig Misi. Azóta fenn vagyunk. Üvölt, visszaaltatom, lefekszem, vagy még addig sem jutok el, üvölt. Esetleg sikít. Ezzel szórakozunk. Szívtam orrot, kapott fájdalomcsillapítót, ringattam, szoptattam százszor, itattam, etettem, felébresztettem teljesen, bebugyoláltam, kitakartam, lefektettem, megmostam hideg vízzel az arcát, felvettem, sírni is hagytam kicsit - sokat nem merem, mert karácsonykor is kicsit fulladt tőle, akkor is volt egy hasonló műsora.

Most háromnegyed három van, lent vagyunk a nappaliban, itt áll velem szemben a járókában, eddig magyarázott, most már kezd kiabálni. Már vettem be sedatifot, így viszonylag nyugodt vagyok, csak kicsit utálom. Nem tudom, mi lesz ebből. Most újra meg fogom próbálni elaltatni. Lehet, az ergot is előveszem, bár karácsonykor abban is ordított, de aztán nagy nehezen elaludt. Azt hiszem, ezek után törvényszerű, hogy az évet Misire való panaszkodással fogom kezdeni,vagy inkább folytatni. SZóval majd jól kipanaszkodom magam, hogy milyen hülyeségei vannak, utána meg megírom majd milyen ügyes, meg milyen jó volt a karácsony. Ha a jóval akarnám kezdeni, biztos állandóan belemennék abba, hogy de milyen kis hülye bír lenni :) 

Most pedig futunk egy újabb kört alvásügyben. Jó ez a Sedatif, most már két és fél órája nyomjuk, és egyátalán nem vagyok ideges....


Negyed 4kor aludtunk el végül. Aztán 4kor jött Cimbi éktelenül nyávogni a teraszajtóhoz. Nem tudom, honnan tudta, hogy ott vagyunk, be volt húzva a függöny. Eszméletlen jónak kell legyen a füle, hogy meghallja az alvásunkat... Aztán 5kor kelt Misi, felmentünk, elaltattam, elaludtam. Aztán sírt Nándi. Áthoztam. Útközben levertem egy dobozt, ami rossz helyen volt. Felébredt Misi. Nagy nehezen visszaaltattam. Aztán Nándit, aki addig nem találta a helyét. Aztán megint aludtunk egy kicsit, aztán felkeltek a nagyok Gergővel. Aztán fél óra múlva Misi. Aztán üvöltöztek, én meg még szunyókáltam fél 10ig, ahogy tudtam. 

Boldog új évet! :)

 

Szólj hozzá!

Címkék: fáradtság hiszti misi

A bejegyzés trackback címe:

https://kikocska.blog.hu/api/trackback/id/tr711636414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása