A gyerekek

Nagycsaládban élni jó! :)

Életünk napjai :) örömök és gondok három gyerek anyukájaként.

Receptesblogunk gyerekeseknek

Friss topikok

  • kikocs: www.youtube.com/watch?v=3tOE-iLrul4 :) (2010.08.31. 13:11) Ötödik fog és egyebek
  • demetnik: Nagyon ügyes kis legény:)Utólag is boldog hófordulót!:) (2010.01.02. 20:28) Misi 9 hónapos (volt 27-én, csak nem értem rá)
  • dharma: Na ez az!!! Nekem nem ilyen gondjaim voltak,de a képekkel pl én is megszenvedtem. Meg úgy sok mind... (2010.01.02. 18:14) Költözök
  • dharma: Jaaaaj Kikocs nagyon sajnálom,h így rátok jár a rúd :((( Előbb a betegeskedések,most ez,remélem az... (2009.12.21. 21:11) Kórház...
  • idiki: Anyával tévedtünk erre a bejegyzésre, és jót röhögtünk! Püszi! (2009.12.17. 21:28) Gyerekszáj

Sikítani fogok!!!!!!!!!!!!!!

2009.12.07. 19:39 kikocs

Misi megint lázas. 38.5. Nem hiszem el. Komolyan, ez már valami vicc. Nem voltunk sehol, csak tegnap délután templomban, de közelébe se ment senki, nem volt nálunk senki.  Gergő naponta egyszer kb volt boltban vagy patikában, és pénteken voltak Rékával a Mikulás ünnepen. Utána alapos kézmosás. Ez elég volt, hogy Misinek megint magasra menjen a láza. Mert Nurofennel is 38.3. És ez már a fél fok levonása után... Nem volt egy hétig lázmentes. Őrület.

Egyrészt reménykedek benne, hogy a foga. Nagyon folyatja a nyálát, jobban, mint szokta, és nyalogatja a lenti fogait. Talán.

Másrészről viszont ez a sok betegség egybeesik az én megugrott kakaófogyasztásommal. És a tej ugye csinál olyant, hogy felső légúti betegségekkel jelzi az allergiát. Úgyhogy mától nincs tej. Legalább nem hízok tőle...

Még azt sem mondhatom, hogy egyébként jókedvű, mert egész nap nyűglődött szegény. Most jobb kedvű, reménykedek, hogy azért, mert hat a fájdalomcsillapító... Hátha csak a fog, és nem allergia :S 

ehh...

Közben meg Nándi harapdálása borzasztó állapotokat eredményez. Mindenki retteg, ha Nándi közelít, ő pedig egyre inkább magát harapja, nem harap szándékosan fájdalmasat senkibe, a jobb kezének a csuklója már lila a sok harapástól. Gyerekpszichológuson gondolkozom, amit a szakirodalomból én ki tudtam szedni, megbukott. 

Szólj hozzá!

Címkék: betegség harapás nándilélek

A bejegyzés trackback címe:

https://kikocska.blog.hu/api/trackback/id/tr471581296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása