A gyerekek

Nagycsaládban élni jó! :)

Életünk napjai :) örömök és gondok három gyerek anyukájaként.

Receptesblogunk gyerekeseknek

Friss topikok

  • kikocs: www.youtube.com/watch?v=3tOE-iLrul4 :) (2010.08.31. 13:11) Ötödik fog és egyebek
  • demetnik: Nagyon ügyes kis legény:)Utólag is boldog hófordulót!:) (2010.01.02. 20:28) Misi 9 hónapos (volt 27-én, csak nem értem rá)
  • dharma: Na ez az!!! Nekem nem ilyen gondjaim voltak,de a képekkel pl én is megszenvedtem. Meg úgy sok mind... (2010.01.02. 18:14) Költözök
  • dharma: Jaaaaj Kikocs nagyon sajnálom,h így rátok jár a rúd :((( Előbb a betegeskedések,most ez,remélem az... (2009.12.21. 21:11) Kórház...
  • idiki: Anyával tévedtünk erre a bejegyzésre, és jót röhögtünk! Püszi! (2009.12.17. 21:28) Gyerekszáj

Cipőt vettünk Rékának...

2009.09.06. 19:46 kikocs

Az elmúlt két napot mindenféle pénzköltő helyeken töltöttük, úgy érzem, kiöregedtem ebből, pedig az ikeát határozottan élvezni szoktam, de olyan mennyiségű ember volt, hogy célirányosak voltunk nagyon. De lett polc, lett konyhaszekrény is a két éve megvett szagelszívót felteendő, és még Nándinak is vc-hez fellépő, hogy tudjon állva pisilni a vc-be fent is, és ne pisiljen körbe mindent a bili körül. Bejártunk néhány olyan helyet is, ahol járólapokat árultak, hogy végre kitaláljuk, hogy milyent szeretnénk a nappaliba meg a fürdőbe, de a döntés még várat magára.

A legszörnyűbb a cipőboltok végigjárása volt. 6 azaz hat gyerekcipőket is áruló boltot jártunk végig, a terv az volt, hogy Rékának ovis szandál, és őszi cipő, Nándinak őszi cipő, de megbuktunk. A harmadik bolt után az egyetlen célom az volt, hogy a Rékának ovis cipőt találjunk. Lefoszlott minden elvárás, hogy magas kérgű, hogy szandál, hogy hátul zárt, hogy harántemelős, mindegy, csak cipőt, 28-ast, amiben nem fő meg a lába... Egyszerűen nem volt méret. Ha volt méret, az félre volt méretezve, és kisebb volt. Vagy nagyobb. Ha netalántán mégis jó méret volt, valahol szorított, és/vagy sikítófrászt kapott tőle Réka. És most engedtem ennek a sikítófrásznak, mert szeretném, ha simán menne az ovi, olyan szandit akartam neki, amit szívesen vesz fel. És ez giccs a giccs hátán. De az összes hercegnős illetve hello kittys cipőt elvitték már. Volt egy kis közelharc, mikor egy méretben elvileg jó, de gyakorlatban bő másfél számmal nagyobb hello kittys oviscipőt kellett levenni a lábáról. De az is sokat rontott, hogy az utolsó két boltnál már hulla volt, és mindenáron mesét akart nézni, és nem lehetett, csak sikoltozás és őrjöngés mellett elvonszolni.

Végső lehetőségként végül bementünk az Auchan cipőosztályára, ahol általában elég gáz cipők vannak, és most is, de már azt mondtam, bármit, csak legyen valami, vasárnap este van, 6 óra, mindjárt fürdés, és én három gyerekkel nem megyek cipőt venni. És ott megtaláltuk a győztest. Borzalmas. Tiszta műanyag, és flitter és csillogó és szörnyű. Pont olyan, amilyeneket Réka szeret. Próbáltam mellé egy hasonló, de legalább vászon felsőrészű lábravalót agitálni, hogy az legyen a benti, ez a másik szörnyűség meg a kinti, de nem sikerült. Remélem sikerül majd egy textil hercegnőst vagy hello kittyst szerezni, és akkor nem ez a műanyag vacak lesz rajta órákon keresztül, hanem csak ebben megyünk majd...

Viszont Misi már ügyesen feláll négykézlábra, és vetődik a kiszemelt cél felé, igaz még csak ha éppen nem éri el, amit akar. De nagyon ügyes. Még úgy is csinált ma este, hogy egyik térde sem ért le, csak a lábfején és a kezén támaszkodott. Van benne erő rendesen. És egy hős volt Nándival együtt, hogy bírták ezt a két napot, mert én is kikészültem rendesen. Igaz abban ők is közrejátszottak :) 

 

Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás ovi réka

A bejegyzés trackback címe:

https://kikocska.blog.hu/api/trackback/id/tr651364339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása