A gyerekek

Nagycsaládban élni jó! :)

Életünk napjai :) örömök és gondok három gyerek anyukájaként.

Receptesblogunk gyerekeseknek

Friss topikok

  • kikocs: www.youtube.com/watch?v=3tOE-iLrul4 :) (2010.08.31. 13:11) Ötödik fog és egyebek
  • demetnik: Nagyon ügyes kis legény:)Utólag is boldog hófordulót!:) (2010.01.02. 20:28) Misi 9 hónapos (volt 27-én, csak nem értem rá)
  • dharma: Na ez az!!! Nekem nem ilyen gondjaim voltak,de a képekkel pl én is megszenvedtem. Meg úgy sok mind... (2010.01.02. 18:14) Költözök
  • dharma: Jaaaaj Kikocs nagyon sajnálom,h így rátok jár a rúd :((( Előbb a betegeskedések,most ez,remélem az... (2009.12.21. 21:11) Kórház...
  • idiki: Anyával tévedtünk erre a bejegyzésre, és jót röhögtünk! Püszi! (2009.12.17. 21:28) Gyerekszáj

Levegő!

2009.09.02. 08:05 kikocs

 Úgy tűnik, leállt kicsit Misi fogzása, már ideje volt. Már tegnap is sokkal nyugodtabb volt, mint az elmúlt héten bármikor, leszámítva a déli alvást, de az éjszaka tette hitelessé az egészet: 2kor majd 5kor ébredt, végleg pedig hatkor, és nem mellettem, és azonnal visszaaludt, egyszer sem kellett visszamenni. Ötkor már forgolódtam is vagy 10 percig, vártam a riadót, de nem jött :) Szinte kialudtam magam.

Ma reggel pedig csaknem két órát elvolt a tesókkal, meg úgy, hogy tettem-vettem a környezetében, ilyen nagyon-nagyon rég volt utoljára. Most éppen megint rugdosom a lábammal a babakocsit, hogy elaludjon, és terv, hogy ma szárnyakat kapok, és végre sikerül fent portalanítani, mert elég rossz állapotok vannak ebből a szempontból. Mindig csak a papok táncolása helyén sikerült ezt véghezvinni, így a szekrények teteje és az eldugott sarkok ontják a port.

Tegnap még mosómedvévé is váltam, már két hete összegyűjtöttem az őszi-téli ruhatárat, és most elkezdtem kimosni őket, a héten vannak az utolsó nagyon meleg napok, szeretném ezt még most befejezni, aztán a napi 1 mosás már beszárad majd reggeltől estéig. Vagy két nap alatt bent a lakásban...

Kicsit remélem egyébként, hogy most három nap pihi jön nyűglődés szempontból, majd 2-3 überszar nap alatt áttör végre az első fogacska, és megint jön egy kis nyugi. De azt sem bánom, ha most három hónapig semmi fogzásszerű nem lesz. 

Szólj hozzá!

Címkék: fogzás

A bejegyzés trackback címe:

https://kikocska.blog.hu/api/trackback/id/tr61354652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása