A gyerekek

Nagycsaládban élni jó! :)

Életünk napjai :) örömök és gondok három gyerek anyukájaként.

Receptesblogunk gyerekeseknek

Friss topikok

  • kikocs: www.youtube.com/watch?v=3tOE-iLrul4 :) (2010.08.31. 13:11) Ötödik fog és egyebek
  • demetnik: Nagyon ügyes kis legény:)Utólag is boldog hófordulót!:) (2010.01.02. 20:28) Misi 9 hónapos (volt 27-én, csak nem értem rá)
  • dharma: Na ez az!!! Nekem nem ilyen gondjaim voltak,de a képekkel pl én is megszenvedtem. Meg úgy sok mind... (2010.01.02. 18:14) Költözök
  • dharma: Jaaaaj Kikocs nagyon sajnálom,h így rátok jár a rúd :((( Előbb a betegeskedések,most ez,remélem az... (2009.12.21. 21:11) Kórház...
  • idiki: Anyával tévedtünk erre a bejegyzésre, és jót röhögtünk! Püszi! (2009.12.17. 21:28) Gyerekszáj

Képek, de csak kevés

2009.11.28. 20:35 kikocs

Néhány kép a mai napról. Bár lehet, a kenyérevős 2-3 napos... Keveset fényképezek mostanában.

 

Misi kenyeret zabál. Jobb szó nincs rá. Közben gyanakodva néz, hátha ki akarod szedni a kezéből. Nem adja ám!

Egy nem vigyorgós. (Háttérben a vagdosás maradványaival :) ) eléggé hasonlít Nándira, nem? És hát persze szép :) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És ezt kreatívkodtuk beteg Rékával reggel. A Mikulás az nem sikerült túl jól, és sokat belenyúltam, mert csak szétvágtam és lemásoltam színes papírra egy kifestőről egy Mikulást. Ez hiba volt, mert nem lehet egy gyereknek olyan pontosan illeszteni a darabokat, meg én sem tudom úgy kivágni... Szóval az angyalkát azt már csak ötletszerűen, és mindent Réka csinált, illesztett a megfelelő helyre. A kezeit kicsit beljebb tettem, mert nem is értek a testéhez, annyi :). Annyira aranyos lett szerintem :) csámpás angyalka :) Réka ragaszkodott a rózsaszín ruhához, így muszáj volt sárga bőrt csinálni neki,ez hozta a barna hajat, így akár Réka is lehetne, ha olyan angyali jó lenne :)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kikocska.blog.hu/api/trackback/id/tr271559432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boroslili 2009.11.30. 00:11:34

Nagyon szépek! Csámpás angyal különösen aranyos. Ha meggyógyultatok, menjetek el homepoatához, nekünk adott alkati szert, és azóta nincsenek olyan durva köhögések, mint tavaly, és előtte. Gyógypuszik!
süti beállítások módosítása