A gyerekek

Nagycsaládban élni jó! :)

Életünk napjai :) örömök és gondok három gyerek anyukájaként.

Receptesblogunk gyerekeseknek

Friss topikok

  • kikocs: www.youtube.com/watch?v=3tOE-iLrul4 :) (2010.08.31. 13:11) Ötödik fog és egyebek
  • demetnik: Nagyon ügyes kis legény:)Utólag is boldog hófordulót!:) (2010.01.02. 20:28) Misi 9 hónapos (volt 27-én, csak nem értem rá)
  • dharma: Na ez az!!! Nekem nem ilyen gondjaim voltak,de a képekkel pl én is megszenvedtem. Meg úgy sok mind... (2010.01.02. 18:14) Költözök
  • dharma: Jaaaaj Kikocs nagyon sajnálom,h így rátok jár a rúd :((( Előbb a betegeskedések,most ez,remélem az... (2009.12.21. 21:11) Kórház...
  • idiki: Anyával tévedtünk erre a bejegyzésre, és jót röhögtünk! Püszi! (2009.12.17. 21:28) Gyerekszáj

+/- ? POZITÍV!

2009.07.08. 13:36 kikocs

A minap panaszkodtam pont, hogy Réka milyen negatív, semmiben nem leli örömét. Szóval hogy utólag úgy beszél mindenről, mintha rossz lett volna. Hát, tegnapelőtt végre örült!!! Megint megpróbálkoztam a "mi jó történt velünk ma" című kérdésemmel este, és a kb 10 alkalomból először sikerrel jártam! Most vagy beért a gyümölcs, vagy nem tudom. Mert bár Nándival nagyon sokat vonatoztunk, Rékával pont sok volt a konfliktus, még el is kellett fenekelnem a kismacska miatt, aki sajnos visszaköltözött hozzánk, mert nem maradt meg az új gazdájánál. A kis hülye. És Réka sokat nyúzta, meg behozta a lakásba, kivitte neki a takarókat, szóval nagyon sokat kellett rászólnom, sokat sírt is a korlátok miatt. Ennek ellenére, mikor este jött a szokásos szájhúzogatás, hogy nem volt jó, és megkérdeztem a biciklizést, felderült az arca, hogy de igen, az jó volt! És jók voltak a kisnyuszik is! A vonatozás is! Azért nem hazudtolta meg magát, mert mondta, hogy kettő rossz volt: mikor Nándi megharapta (keményen ám!) meg hogy zörgött a biciklije, mert kiesett a csavar. De a többi jó volt! És a nap végre nem úgy zárult, hogy semmi sem volt jó, hanem azon gondolkozott, hogy tényleg jól érezte magát. 

Ezek után ma egész délelőtt vásárolni voltunk, meg a szomszéd nénit is vittük. Három gyerekkel egyedül nem leányálom az Auchan, de gondoltam, megbirkózunk vele. Sikerült is, Meg néha összetalálkoztunk Mari nénivel is, bár eleinte voltak kemény menetek Rékával, nem jött, eltötyörgött, pedig igyekeztem bevonni. Aztán mikor eltűnt, bünti, beültettem a bevásárlóba, olyan hiszti volt, hogy össszeszaladt mindenki, és bizony nem kaptak semmi finomságot, meg innivalót sem. ÉÉÉÉÉS, NEM EZ MARADT MEG!  Mikor jöttünk hazafelé, óvatosan megkérdeztem, hogy jól érezte-e magát, és azt mondta, hogy IGEN!  Hogy jó volt! Mert azért ezen kívül még elmentünk játszani a pénzbedobós autókhoz (amibe nem dobunk pénzt soha), meg a Mari néni bátyjához, ahol gyümölcsöket ehettek a fákról, bokrokról, meg azért az Auchan mindig izgalmas, tele ingerrel, még akkor is, ha sok a korlát. 

Most vagy jó időket élünk, vagy tényleg sikerült átbillenteni. Máskor is volt, hogy valamire azt mondta, jó volt, közvetlen utána, de egy óra múlva már panaszkodott. Úgy örülnék neki, ha ez most tényleg változás lenne!

 

Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás nevelés életszeretet

A bejegyzés trackback címe:

https://kikocska.blog.hu/api/trackback/id/tr191234170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása