A gyerekek

Nagycsaládban élni jó! :)

Életünk napjai :) örömök és gondok három gyerek anyukájaként.

Receptesblogunk gyerekeseknek

Friss topikok

  • kikocs: www.youtube.com/watch?v=3tOE-iLrul4 :) (2010.08.31. 13:11) Ötödik fog és egyebek
  • demetnik: Nagyon ügyes kis legény:)Utólag is boldog hófordulót!:) (2010.01.02. 20:28) Misi 9 hónapos (volt 27-én, csak nem értem rá)
  • dharma: Na ez az!!! Nekem nem ilyen gondjaim voltak,de a képekkel pl én is megszenvedtem. Meg úgy sok mind... (2010.01.02. 18:14) Költözök
  • dharma: Jaaaaj Kikocs nagyon sajnálom,h így rátok jár a rúd :((( Előbb a betegeskedések,most ez,remélem az... (2009.12.21. 21:11) Kórház...
  • idiki: Anyával tévedtünk erre a bejegyzésre, és jót röhögtünk! Püszi! (2009.12.17. 21:28) Gyerekszáj

Nándi névnapja

2009.10.19. 20:24 kikocs

Nándor nap van :)

Mi jól elfelejtettük, pedig már napok óta beszéltünk róla, de anyósomék telefonáltak Nándinak, és így képbe került, és a nap nagy része végülis ennek jegyében telt. Persze letorkolta őket: "nincs nekünk karácsonyunk, nincs nekem névnapom!"

Réka nekiadta a Rosie vonatot Nándinak, azzal a feltétellel, hogy játszhat majd vele néha. Örökbe. Rosie vonat tulajdon- és birtokjoga komoly konfliktusforrás volt eddig - gondolom ezután  is lesz -, mivel Réka nem szokott vonatozni, de ha Nándi játszani akart vele, persze ő is vonatoztatni akarta a pónikat. Ez hatalmas teljesítmény volt Rékától. Festett is neki képet. Igazi nagylány. (Réka itthon maradt ma oviból, nem tudtam vezetni reggel.)

Nándi választott vacsit, ami pampuska lett, nagyon régen ettünk utoljára, mostanában mindig palacsinta volt. És nagyon jól sikerültek a formák, általában mind bálnára hasonlít, de most nagyon sokféle lett. Mi apával igen jól szórakoztunk, és a kölkek is kezdenek már belemelegedni, hogy melyik fánkocska mire hasonlít. A csúcs pikachu volt. Ha még emlékszik rá valaki...

 

Nándi kapott még egy 1000 markoló c. könyvet, ami nekünk egyenlőre nagyobb izgalmat jelentett, de mesélni kellett belőle, meg egy kisautót. Kérdem apjától, milyen autó ez, mondja Chevrolet Impala. Erre Nándi felháborodottan: " Ez nem pimpala, hanem zöld!". Végülis igaza van.

Egyébként is sziporkázott ma, mondókázott is sokat, ami nekem mindig gyönyörűség és nagy mosolyforrás, kár, hogy többnyire elfelejtem, de egy esti megmaradt: "ecc pecc kimehetsz, aztán visszajöhetsz." De a legjobb mondása az volt, mikor reggel - elég hideg volt éjjel - áll a teraszajtónál, néz kifelé, és egyszer csak lelkendezve megszólal: "Anya! Nézd! Por jön ki a Brútusz szájából, mert ugat!"

Én valahogy túléltem a napot, délben sikerült aludni, ez jót tett, és Réka sem volt hisztis emiatt délután. Sétával is próbálkoztunk, de kb 100 m után visszafordítottam a bandát. Misi jól van, bár minden gyerek taknyos, meg én is ugye. Réka fájlalja a fejét, meg egyszer Nándi is, nem igazán tudom hova tenni, de holnap délután elviszem őket dokinénihez... Nekem is fáj a fejem a takonytól, lehet, arcüreggyulladás, vagy ilyesmi. 

Ja, Réka is kapott egy kis Filly pónit, HERCEGNŐSET! Hát, lehet, nagyobb volt az öröme, mint Nándinak :) Rögtön játszottak is egy kört, a "szép autó" - ami ugye nem pimpala - meg a hercegnő póni. A királynők királynője, ahogy fürdésre elnevezte :) 

Muszáj volt az ajándékot, mert sírt, hogy neki csak 3 hét múlva lesz névnapja, és nem ér. Majd Nándi is kap valamit Rékáéra. Bár szerintem ő nem akadna ki, de Réka miatt muszáj lesz. Meg lehet, hogy nem csapna műsort, de emiatt lenne alkoholista 30 év múlva :) Nándi kiszámíthatatlan.

De van, ami nem változik.

Szólj hozzá!

Címkék: ünnep

A bejegyzés trackback címe:

https://kikocska.blog.hu/api/trackback/id/tr871461572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása