A gyerekek

Nagycsaládban élni jó! :)

Életünk napjai :) örömök és gondok három gyerek anyukájaként.

Receptesblogunk gyerekeseknek

Friss topikok

  • kikocs: www.youtube.com/watch?v=3tOE-iLrul4 :) (2010.08.31. 13:11) Ötödik fog és egyebek
  • demetnik: Nagyon ügyes kis legény:)Utólag is boldog hófordulót!:) (2010.01.02. 20:28) Misi 9 hónapos (volt 27-én, csak nem értem rá)
  • dharma: Na ez az!!! Nekem nem ilyen gondjaim voltak,de a képekkel pl én is megszenvedtem. Meg úgy sok mind... (2010.01.02. 18:14) Költözök
  • dharma: Jaaaaj Kikocs nagyon sajnálom,h így rátok jár a rúd :((( Előbb a betegeskedések,most ez,remélem az... (2009.12.21. 21:11) Kórház...
  • idiki: Anyával tévedtünk erre a bejegyzésre, és jót röhögtünk! Püszi! (2009.12.17. 21:28) Gyerekszáj

Videók

2009.07.14. 15:41 kikocs

Töltöttem fel videókat végül. Nehéz volt, és megint lehet, ghoy csak nekem érdekes, és 1-2 év múlva már nekem is unalmas, de talán a nagyszülők is  élvezik majd :)

Levágtuk a diófa belógó ágát, és Réka meg Nándi leszüretelték a diókat róla. Sajnos csak a végét dokumentáltam:

 

Misi itt tanul fogni. Hosszasan tanulja. Egyébként mára már megtanulta, de addig is sokat koncentrált...

Aztán mikor elfárad, és nem megy neki, így kezd el beszólogatni a játékoknak, hogy menjenek már onnan. Persze ez majdnem ugyanaz, mint az előző, csak a mentalitás  más. A koncentrált figyelem helyett hadonászás és méltatlankodás :) : 

 

 

2 komment

Címkék: videó

A bejegyzés trackback címe:

https://kikocska.blog.hu/api/trackback/id/tr91245971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beoka 2009.07.14. 16:19:03

1 videó: csuda ügyes, és hogy koncentrál! és a kezeit milyen ügyesen koordinálja :)
2. videó: Balázs ilyen :) végig hadonászik, most a legújabb, h szopizás közben is hadonászik, és fejbe veri magát és engem is :) a székben elég hamar, kb 20 perc alatt "hisztizni" kezd, h Ő nem éri el a macikat :) remélem Nekem is ilyen ügyes nagyfiam lesz :)

kikocs 2009.07.15. 09:10:41

a 20 perces ellevés több, mint elég!!! Egy ekkora gyerektől határozottan sok, hogy egy dologra tud koncentrálni 20 percen keresztül!!! Azt hiszem, ez az óvodaérettség jele már :D Szóval én semmiképpen nem nevezném "elég hamar"-nak, inkább tökéletesnek :) Szeritnem MIsi nem is képes ennyire, bár még nem mértem, mert összefolynak a napok is, nemhogy 20 perc :D De váltogatni kell neki a játékokat is, meg rezgőszékből hasra a járókába, szopi, vissza rezgőszékbe a teraszra, vagy hintába, térdemre fektetve beszélgetni, hasra, hanyatt másik tornázó, szopi, cipelés, hasra és alvás. Nagyjából így telik el a másfél-két óra, de van, hogy sűrűbben váltogatva, több szoptatással, meg most már a víz is bejátszik... És ha elkezd frusztrált lenni, megy a cumidugdosás is. :)
Szóval nagyon ügyes nagyfiad van, na!
süti beállítások módosítása