A gyerekek

Nagycsaládban élni jó! :)

Életünk napjai :) örömök és gondok három gyerek anyukájaként.

Receptesblogunk gyerekeseknek

Friss topikok

  • kikocs: www.youtube.com/watch?v=3tOE-iLrul4 :) (2010.08.31. 13:11) Ötödik fog és egyebek
  • demetnik: Nagyon ügyes kis legény:)Utólag is boldog hófordulót!:) (2010.01.02. 20:28) Misi 9 hónapos (volt 27-én, csak nem értem rá)
  • dharma: Na ez az!!! Nekem nem ilyen gondjaim voltak,de a képekkel pl én is megszenvedtem. Meg úgy sok mind... (2010.01.02. 18:14) Költözök
  • dharma: Jaaaaj Kikocs nagyon sajnálom,h így rátok jár a rúd :((( Előbb a betegeskedések,most ez,remélem az... (2009.12.21. 21:11) Kórház...
  • idiki: Anyával tévedtünk erre a bejegyzésre, és jót röhögtünk! Püszi! (2009.12.17. 21:28) Gyerekszáj

Végre itthon

2009.06.22. 14:16 kikocs

Megjöttünk. Végre. Jó volt, meg minden, de iszonyúan elfáradtam, meg hát mindig jó hazajönni.

5kor indultunk, beugrottunk Gergő egyik volt kollegájához, nem semmi a kertjük :) szökőkutak, kavics, tó, híd, sziklák, halak, szobrok, pavilon és persze növények... Amit lehetett a két önálló járásra képes gyermekünk lebontott, szétszedett, szétdobált, kifogott (halakat és bedobált egyéb tárgyakat hálóval) elég rendes kis csatateret hagytunk magunk után, kicsit szégyelltem magam, sokat mentegetőztem, ők elhárították - végülis van egy másfél éves kislányuk nekik is. (Aki boldogan kacagva tanulta el Nánditól azt, hogy hogy kell dobálni a lábbal hajtós motort... "így kell! grrr!" )

Persze most sem aludtak útközben, kibírták hazáig, nem semmik ezek a kölkek, de legalább már negyed10kor itthon voltunk, és 10re már a többség aludt is, csak Gergő maradt fent, megint kiszúrt velük az iPhone program jóváhagyó gárdája, és pár nappal előbbre datálták a friss programjukat, így az az első oldal helyett a 8.-on landolt, így persze alig vették észre néhányan, és így persze alig vettek belőle, és így persze az én szegény jó férjecskémnek este kellett némi frissítést csinálni, amit ma beküldenek, és reméljük, hogy így majd tényleg a friss programok között lesz, és talán többen vesznek belőle. 

Misi emlékezett, hogy hazajöttünk, hamar magára talált, nagy kerek szemekkel csodálkozva nézett, hogy jééé, tényleg, nahát, naneeee, húúú :) aranyos volt. Szépen aludt is éjjel, már világosodott, mikor először kelt, aztán persze 5 körül újra, de némi tej árán összebújva nyomta még fél7ig. (akár ki is pihenhettem volna magam, ha Nándi nem esik le mellettem az ágyból, meg nem rúg fejbe többször) Egyébként azóta is összesen két órát volt fenn, vagy max hármat két részletben, fejlődési ugrik szerintem. Pár napja csak alszik alszik, eszik, alszik, nyűglődik. Az alvás részét szeretem :) Kíváncsi vagyok, mit hoz majd ki belőle, az eddigiek alapján az a tapasztalatom, hogy bizony 3 nap jóvilág után mindig csúnyavilág jön, így lélekben készülök. Nagy csalódás nem érhet, max 1-2 hét után megkönnyebbülten sóhajtok majd egyet. Meglátjuk.

Szólj hozzá!

Címkék: utazás otthon

A bejegyzés trackback címe:

https://kikocska.blog.hu/api/trackback/id/tr691200998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása