A gyerekek

Nagycsaládban élni jó! :)

Életünk napjai :) örömök és gondok három gyerek anyukájaként.

Receptesblogunk gyerekeseknek

Friss topikok

  • kikocs: www.youtube.com/watch?v=3tOE-iLrul4 :) (2010.08.31. 13:11) Ötödik fog és egyebek
  • demetnik: Nagyon ügyes kis legény:)Utólag is boldog hófordulót!:) (2010.01.02. 20:28) Misi 9 hónapos (volt 27-én, csak nem értem rá)
  • dharma: Na ez az!!! Nekem nem ilyen gondjaim voltak,de a képekkel pl én is megszenvedtem. Meg úgy sok mind... (2010.01.02. 18:14) Költözök
  • dharma: Jaaaaj Kikocs nagyon sajnálom,h így rátok jár a rúd :((( Előbb a betegeskedések,most ez,remélem az... (2009.12.21. 21:11) Kórház...
  • idiki: Anyával tévedtünk erre a bejegyzésre, és jót röhögtünk! Püszi! (2009.12.17. 21:28) Gyerekszáj

Hosszú nap

2009.04.07. 20:03 kikocs

Ma elég kemény napunk volt. Legalábbis én nagyon lemerültem. Pedig éjszaka még aludni is tudtam, igaz, Misi kezdte a nagyokra is jellemző keléseke, szóval gyakran kelt, de legalább nem volt fent órákat, hagyott aludni is valamennyit.
Délelőtt elmentünk a védőnőhöz. Gondoltam, elküldöm Misit apával, de bizony apa az utolsó pillanatban megfutamodott. Mivel még mindig nem érzem úgy, hogy tudnék vezetni - a seb és a gyengeség miatt - bepakoltuk az egész családot az autóba, és úgy kirándultunk el a körzeti védőnőhöz. Aggódtam a sárgasága miatt is, de Mónika megnyugtatott, hogy ha ilyen szépen gyarapszik, biztos nincs gond, és a színe sem olyan vészes, mert inkább a feje sárga csak, a többi nem annyira. Napoztassam üvegen keresztül. Elég becsülettel hízott a legény egyébként, múlt hét hétfőn 3380-al jöttünk ki, és ma 3740-et mértünk :D szóval ő sem lesz apróság. Láttam mondjuk, hogy hízik, a kis ráncos ropi ujjakon kezd kisimulni a bőr, rövidesen kis hurkás ujjacskák lesznek belőle.Szeretném lefényképezni ilyennek a nagyok kezével együtt, és kitenni a falra. Remélem össze tudjuk hozni a nagy tervet :) megismételhetetlen lesz, napok kérdése, és vége a ropi ujjacskáknak tényleg.
A következő állomás az ovi volt, ahova is beirattuk a nagyokat. vagyis én. Ja, és egész reggel Réka lakcímkártyáját kerestük, mert elhánytam valahova, elképzelésem nincs, hol lehet. Mert ahol lennie kellene, ott nincs, így nem is tudom hol keresni. MIndegy, nem volt ott a félelmetes vezető óvónő - egy horror a nő, tényleg - így nem volt gond, elhitték, hogy Réka sem lakik máshol, mint a család többi négy tagja... Réka is volt velem, ott volt az óvónéni is, akinek elsősorban a csoportjába kértük a felvételét,Marci, a szomszéd kissrác is oda jár, igazán jó lenne, ha felvennék oda. Nem lenne neki teljesen ismeretlen... Óvónéni meg is dicsérte rékát, mondta, hogy jó kilsány, mehet a csoportjába. Nem tudom, mit adott elő, egy pohár vízért mentek ki, biztos nem azt, amit nekem szokott :) Nándit is oda kértük, vegyes csoportról lévén szó, de őt valószínűleg nem veszik majd fel, túl nagy a túljelentkezés... azért egy próbát megért. Szegény gyerekek hátrányos helyzetűek,m ert van kisebb tesójuk, nincs joguk a közösségi élethez és az intézményesüléshez... anyának meg némi levegőhöz jutáshoz nincs joga :)
Megnéztük az ovisokat is, pont Marciék tornáztak az udvaron, Réka lenyűgözve nézte, nagyon tetszett neki. Na, eztán haza, már nagyon rámfért, útközben még kisbolt útba ejtve, ja, azt nem is írtam, hogy én ugye 
a két gyerekülés között hátul beszorítva.Aztán ettünk végre, aztán Misi kelt fel, aztán Nándi ment fel gyűrögetni, azt hittük lefeküdt aludni.Később lefeküdtem én is mellé, ettől kiborult, hogy én ugyan ne pihenjek... a vége az lett, hogy Nándi sem aludt délben. És ennek lehet, hogy én voltam az oka...
Mindenesetre déltól már egész nap kint voltak, némi mesenézés volt még délben, de kint rosszalkodtak, ami nagyon jó. elégettük a szemetet, amit a szomszédság összehordott a kertünk végében, Nándi úgy nézett ki, mint egy kis tűzoltó, meg szaladgáltak, vizeztek, többször át kellett őket öltöztetni. Gergő persze segített, de ő is nagyon fáradt volt, eléggé le van merülve. Eljutott arra a szintre, hogy nem akarja megnézni, mit csinálnak, hogy ne kelljen rájuk szólni, ami ugye hatástalan, és akkor veszekedni kell velük... FŐztem valami estebédet, de 6kor mentünk fürdeni. Addig bírtuk. Réka már addigra csomó hülyeségen kiborult, hogy nem ő kapott először teát, meg ilyenek... negyed8kor már aludtak, bár némi fegyelmezés árán. TÖbbször összeverekedtek az ágyban, Réka meg akarta szeretgetni Nándit
aki erre nem volt vevő, és tettet tett követett. Be kellett fenyíteni, hogy mennek a szobájukba - most a mienkben alszanak egyenlőre.
Nándi ekcémája miatt kétnaponta fürdettünk a télen, ma megállapítottuk, hogy ez lehetetlenné vált, annyira koszosak voltak este. TÉnyleg itt a tavasz, megjött a kosz szezon :)
Még a mai nap eseménye, hogy Misi kinőtte az első ruháját, egy 56-os hosszú ujjú bodyt, jó kisebb fajta bodyról van szó, de akkoris, gyorsan nő a gyerek :)
 

Szólj hozzá!

Címkék: védőnő ovi beiratás

A bejegyzés trackback címe:

https://kikocska.blog.hu/api/trackback/id/tr281066249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása