A gyerekek

Nagycsaládban élni jó! :)

Életünk napjai :) örömök és gondok három gyerek anyukájaként.

Receptesblogunk gyerekeseknek

Friss topikok

  • kikocs: www.youtube.com/watch?v=3tOE-iLrul4 :) (2010.08.31. 13:11) Ötödik fog és egyebek
  • demetnik: Nagyon ügyes kis legény:)Utólag is boldog hófordulót!:) (2010.01.02. 20:28) Misi 9 hónapos (volt 27-én, csak nem értem rá)
  • dharma: Na ez az!!! Nekem nem ilyen gondjaim voltak,de a képekkel pl én is megszenvedtem. Meg úgy sok mind... (2010.01.02. 18:14) Költözök
  • dharma: Jaaaaj Kikocs nagyon sajnálom,h így rátok jár a rúd :((( Előbb a betegeskedések,most ez,remélem az... (2009.12.21. 21:11) Kórház...
  • idiki: Anyával tévedtünk erre a bejegyzésre, és jót röhögtünk! Püszi! (2009.12.17. 21:28) Gyerekszáj

Téli időszámítás

2009.10.26. 19:58 kikocs

HÁt, az óraátállítással állítólag Magyarország egy teljes napi energiafelhasználását spóroljuk meg, azáltal, hogy reggel nem kell villanyt gyújtani, este meg úgyis. És vesztünk néhány hónapot az életünkből néhányan, gyerekesek :)


A nagyok simán vették teljesen, ráadásul délben simán altatom Rékát is, de Misi annyira napirendfüggő, hogy nemigaz. Mostanra nem csak a dolgok egymásutánisága alakult ki neki, hanem van kis belső órája is. Reggel 6kor kel, délelőtt fixen 10-ig alszik, délben 1kor kell letenni, és fél4-4ig alszik, fél6kor kanalas vacsi, fél hétkor fürdés. Egy szenvedés a napunk. Na, jó, kicsit túlzás, mert azért annál jobb, de mivel később van minden, én meg nem hagyom magam, túlfárad, és bőgés van az utolsó órában alvás előtt délelőtt, előbb felébred, mert ugye szerinte 10 óra van, hiába látszik az 9-nek, így a délelőtt nyűűűűűűűűűg, aztán megint alvás előtt a szenvedés, mert túlfárad... És most sem hagytam elaludni 7kor, betettem neki egy játékot, a nagyok ovlasgatnak, mindjárt villanyoltás. Hátha holnap nem 5kor lesz reggel (vagyis már négykor próbálkozott, azt még legyűrtem...). Még pár napig hajlandó vagyok próbálkozni, aztán feladom. Majd valahogy kibírjuk.

Réka egyébként itthon lesz a héten, őszi szünet van, és nagyjából meggyógyultam. Hadd maradjon. Nagyon örült :)
 

Szólj hozzá!

Címkék: bosszantó

A bejegyzés trackback címe:

https://kikocska.blog.hu/api/trackback/id/tr591477176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása