A gyerekek

Nagycsaládban élni jó! :)

Életünk napjai :) örömök és gondok három gyerek anyukájaként.

Receptesblogunk gyerekeseknek

Friss topikok

  • kikocs: www.youtube.com/watch?v=3tOE-iLrul4 :) (2010.08.31. 13:11) Ötödik fog és egyebek
  • demetnik: Nagyon ügyes kis legény:)Utólag is boldog hófordulót!:) (2010.01.02. 20:28) Misi 9 hónapos (volt 27-én, csak nem értem rá)
  • dharma: Na ez az!!! Nekem nem ilyen gondjaim voltak,de a képekkel pl én is megszenvedtem. Meg úgy sok mind... (2010.01.02. 18:14) Költözök
  • dharma: Jaaaaj Kikocs nagyon sajnálom,h így rátok jár a rúd :((( Előbb a betegeskedések,most ez,remélem az... (2009.12.21. 21:11) Kórház...
  • idiki: Anyával tévedtünk erre a bejegyzésre, és jót röhögtünk! Püszi! (2009.12.17. 21:28) Gyerekszáj

Ovikezdés

2009.09.02. 20:49 kikocs

Hát, a hozzátáplálásról akartam ma írni este, ha már van időm, de közbeszólt valami. A szomszédasszonnyal üzentek az óvónők, hogy holnap vihetem Rékát oviba. Úgy volt, hogy nem lehet menni, amíg nem voltak családlátogatáson, ami holnap lett volna, de ezek szerint nem jönnek, vigyem én a leányt. 

Szerencsétlenségemre kinn volt pont Réka is, és teljesen kiborult az ötlettől, egyébként én sem tudtam köpni nyelni, úgy volt, hogy hétfőn kezd majd. Erre, hogy csak hétfőn ne menjen először... Hát, nem fog akkor. De holnap sem, mert egyrészt nagyon megijedt, másrészt meg nem tudunk így szervezni mi. Hova teszem a többi kölket, meg egyátalán, fel kell erre készülni szegény gyereknek is lélekben. Megjegyzem szegény gyerek délelőtt még oviba vágyódott, most pedig zokogva jött, mert azt mondták a Szilvi néniék hogy holnap csütörtök lesz - miután ráhagytam, hogy csak csütörtökön megyünk majd oviba. Mikor lehiggadt, és játszott, egyszer csak leült mellém, és azt mondta: "Bárcsak mindenhol velem tudnál lenni, anya!".

Nehéz neki elmenni. Nekem már nem annyira, mert egyrészt öreg vagyok, másrészt fáradt, harmadrészt láttam már, hogy sokkal jobb neki oviban, mint itthon, és igaziból ezt kellett volna elsőnek írni, mert ez a legfontosabb szempont. Lesz itthon eleget úgyis, csomó bacit hoz majd haza, azokkal küszködünk majd, jó lesz :) 

Biztos lesz majd sok sírás-rívás, anya nyakából letépés, aztán 3 perc múlva már nem is emlékszik rá, ahogy a Pinokkióban is volt. És még maradni akar majd az oviban, hogy nehogy lemaradjon valamiről. Jó lesz neki nagyon. 

Jó lett volna, ha tényleg eljönnek családlátogatni, és van előtte egy ismerkedés, ha már ezt mondták. Réka nagyon várta őket, hogy megkérdezze a nevüket, meg elmesélje neki a kis dolgait, készült rá. Hát, remélem az egyebekben nem így tartják a szavukat, mert tényleg nehéz így a gyereknek készülni bármire is...

Úgy döntöttünk most apával, hogy akkor holnap beszerezzük még a hiányzó dolgokat - szandál, egészségügyi törzslap, egészséges igazolás, és pénteken beviszem Rékát egy ismerkedésre, aztán hétfőtől élesben mehet a dolog. Vagy keddtől, mert azért kérték, hogy ne hétfőn menjünk először, mert csak egy óvónéni lesz. Ott lesz Marci, a barátja, lesz ismerős, akivel lehet játszani, elkaluzolja. És ott lesz a hétvége, hogy eméssze a dolgokat, Rékának időre van szüksége mindenhez, hátha ez segít.

 

Szólj hozzá!

Címkék: ovi

A bejegyzés trackback címe:

https://kikocska.blog.hu/api/trackback/id/tr691356200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása