A gyerekek

Nagycsaládban élni jó! :)

Életünk napjai :) örömök és gondok három gyerek anyukájaként.

Receptesblogunk gyerekeseknek

Friss topikok

  • kikocs: www.youtube.com/watch?v=3tOE-iLrul4 :) (2010.08.31. 13:11) Ötödik fog és egyebek
  • demetnik: Nagyon ügyes kis legény:)Utólag is boldog hófordulót!:) (2010.01.02. 20:28) Misi 9 hónapos (volt 27-én, csak nem értem rá)
  • dharma: Na ez az!!! Nekem nem ilyen gondjaim voltak,de a képekkel pl én is megszenvedtem. Meg úgy sok mind... (2010.01.02. 18:14) Költözök
  • dharma: Jaaaaj Kikocs nagyon sajnálom,h így rátok jár a rúd :((( Előbb a betegeskedések,most ez,remélem az... (2009.12.21. 21:11) Kórház...
  • idiki: Anyával tévedtünk erre a bejegyzésre, és jót röhögtünk! Püszi! (2009.12.17. 21:28) Gyerekszáj

Nyári betegség

2009.08.02. 08:38 kikocs

Misinek kötőhártya gyulladása van... Naszép! TEgnap a legnagyobb melegben mehettünk ügyeletre, gyógyszertárba. De végül kaptunk cseppet. Lehet, nekem is el kell kezdeni használni, mert az én szemem is könnyezik és viszket. Remélem elkapja majd Réka meg Nándi is, Nándi ugye hajlamos rá. A szemcseppentés Misinél még csakcsak megy, mert csak valamit oda kell tenni elé, amit tágranyílt szemekkel mozdulatlanul bámul, legrosszabb esetben egy pillanatra lefogni a kezét-fejét. De a nagyokkal ez már olyan közelharc, aminek a végén én is sírni szoktam. Remélem megússzuk...

Egyébként Misike elég jól bírja, néha dörzsölgeti az öklével, de nem piros, csak váladékozik. Láza sincs, izzad szegény ebben a melegben. Viszont lehet, hogy tényleg a foga kínozza, mert éjszaka is olyan panaszosan fel-felsírt... Hüppögősen. Szegényke. Megpróbáljuk a dentinoxot, csak kéne venni, mert bizony elfelejtettem, mikor patikában voltam. Nem tudom megállapítani, persze, dagadt az ínye, de nem érzem a kemény csíkot, és Nándinak is 9 hósan jött az első foga, pedig elég hamar bedagadt az ínye. Igaz az is, ő nem igazán foglalkozott a fájdalommal, csak kicsit nyűgibb volt. (és nekem is be van gyulladva az ínyem... ami ugye a mi kis összekötött életünkkel is egy jel)

Nándinak végre kint van teljesen az utolsó rágófoga is, így befejeztünk részéről a fogzást, teljes egészében Misié a terep :)

Egyébként tegnap még mindenféle boltokban is voltunk, elhatároztunk, hogy végre ez-az meg lesz csinálva, és merünk rá áldozni a vésztartalékból. Sajnos olyanok vagyunk, akik sokat gondolkoznak, és nehezen döntenek, sőt, halogatjuk a döntést, ami pedig azt hiszem már meg is született, csak igaziból szerintem egyikünknek sem tetszik, és ahhoz képest viszont sokba kerül. Nem szeretjük az ideiglenes megoldásokat. Ha egyszer megvan, az legyen rendes, és most ez nem az elképzelésünk, de most ez jön össze. Úgy néz ki, itt fogunk még lakni egy ideig, úgyhogy muszáj valamit. Ha több pénzünk lesz, úgyis lelépünk, ha meg nem, akkor úgyis jó lesz így is.

Szólj hozzá!

Címkék: betegség lakás

A bejegyzés trackback címe:

https://kikocska.blog.hu/api/trackback/id/tr201282541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása