A gyerekek

Nagycsaládban élni jó! :)

Életünk napjai :) örömök és gondok három gyerek anyukájaként.

Receptesblogunk gyerekeseknek

Friss topikok

  • kikocs: www.youtube.com/watch?v=3tOE-iLrul4 :) (2010.08.31. 13:11) Ötödik fog és egyebek
  • demetnik: Nagyon ügyes kis legény:)Utólag is boldog hófordulót!:) (2010.01.02. 20:28) Misi 9 hónapos (volt 27-én, csak nem értem rá)
  • dharma: Na ez az!!! Nekem nem ilyen gondjaim voltak,de a képekkel pl én is megszenvedtem. Meg úgy sok mind... (2010.01.02. 18:14) Költözök
  • dharma: Jaaaaj Kikocs nagyon sajnálom,h így rátok jár a rúd :((( Előbb a betegeskedések,most ez,remélem az... (2009.12.21. 21:11) Kórház...
  • idiki: Anyával tévedtünk erre a bejegyzésre, és jót röhögtünk! Püszi! (2009.12.17. 21:28) Gyerekszáj

Világgá megyek!

2009.11.22. 14:06 kikocs

Akár én is mondhatnám, de nem, ez a két nagyobb rendszeres szövege mostanában, ha nem úgy történnek a dolgok, ahogy ők szeretnék. Persze lehet, Misi is mondja, csak nem értem. Nem is tudom, honnan jött, talán Anna, Peti és Gergő történeteiből, amikor Gergőke világgá megy, mert nem hagyják azt játszani, amit ő talált ki eredetileg. A világgámenés teljesen egyszerű dolog. Képzeletbeli. És általában én vagyok az oka, én pedig túl vagyok azon, hogy könyörögjek nekik, rájuk hagyom. Leggyakrabban az a séma, hogy világgá megyek/ jó menjél/ nem megyek/jó, örülök, hogy itthon maradsz. Néha meg kiakadok, és mondom, hogy ne is gyere vissza, vagy hogy jó is lesz, szerencsére azért ez ritka a világgámenések számának arányában. De néha, nem is olyan ritkán egészen jól szoktak elsülni ezek a kis világgámenések. Néhány példa a teljesség igénye nélkül, csak ami hirtelen eszembe jut: 

Réka:

- (dühösen) Akkor el is megyek világgá!

- Jól van kislányom, menjél csak!

- (zokogva) De akkor nagyon fogok félni, és fázni, mert az erdőbe megyek világgá!

- Akkor vigyél ennivalót meg meleg kabátot!

- És a farkasok is megesznek, és nem lesz kislányoooood!

- Akkor ne az erdőbe menj világgá, hanem inkább a gyerekszobába! - Réka gondolkozik, és elmegy világgá a gyerekszobába, ahol nekilát pónizni. 

Vagy:
 

- Jó kislányom, csomagoljak neked elemózsiát meg vizet, hogy legyen útravaló? 

- Nem kell! utállak!

- De akkor éhes leszel meg szomjas! 

- Na, jó! csomagolj! - és már kész is a játék.

Nándi:

- Akkor világgá megyek!

- Jólvan, menjél csak!

- Anya, velem jössz?

Vagy

- Hova mész világgá?

- Elmegyek világgá, és ott mennek majd az autók meg motorok brrrm brrrm, meg így - és mutatja, mesél, hogy hogy lesz ott, már el is múlt a bánat.

És egy kis eltanulás:

Nándi megsértődik Rékára: Megyek is világgá!

Réka: Anya! Csomagolj Nándinak elemózsiát, megy világgá!

Nándi: Röhögőrohamot kap az elemózsia szótól :)

Szólj hozzá!

Címkék: gyereknevelés gyerekszáj mindennapok réka nándi veszekedés

A bejegyzés trackback címe:

https://kikocska.blog.hu/api/trackback/id/tr1001543718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása