A gyerekek

Nagycsaládban élni jó! :)

Életünk napjai :) örömök és gondok három gyerek anyukájaként.

Receptesblogunk gyerekeseknek

Friss topikok

  • kikocs: www.youtube.com/watch?v=3tOE-iLrul4 :) (2010.08.31. 13:11) Ötödik fog és egyebek
  • demetnik: Nagyon ügyes kis legény:)Utólag is boldog hófordulót!:) (2010.01.02. 20:28) Misi 9 hónapos (volt 27-én, csak nem értem rá)
  • dharma: Na ez az!!! Nekem nem ilyen gondjaim voltak,de a képekkel pl én is megszenvedtem. Meg úgy sok mind... (2010.01.02. 18:14) Költözök
  • dharma: Jaaaaj Kikocs nagyon sajnálom,h így rátok jár a rúd :((( Előbb a betegeskedések,most ez,remélem az... (2009.12.21. 21:11) Kórház...
  • idiki: Anyával tévedtünk erre a bejegyzésre, és jót röhögtünk! Püszi! (2009.12.17. 21:28) Gyerekszáj

És még mindig betegség...

2009.11.26. 14:46 kikocs

 Most legjobban én vagyok lerobbanva. Két napja 38 körüli láz, néha lejjebb, néha feljebb, köhögök, és tegnap óta takony is. Tök jó. Annyira tüsszögök, hogy nem merek lefeküdni a gyerekekkel, mert félek, hogy feltüsszögöm őket. Gergő szerencsére itthon maradt, tegnap még szabin, mára meg már kiíratta magát, ő is rosszabbul van. Azt mondja, nyomorultul. Látszik is... Holnap majd egymást ápoljuk :)

Misi láztalan, de köhécsel és a tetejébe elkezdett folyni az orra. Nándinak is. Réka még tartja magát egyenlőre, de ki tudja, mivel jön haza, vagy ébred reggel... Szóval lassan kiírom a házszámtábla mellé, hogy "kórház". Elég gáz, hogy ennyire le vagyok robbanva, mert így megfertőzök állandóan mindenkit. Ami esetleg egy- egy nap alatt átmenne a gyerekeken, vagy ki sem jön, azt én garantált tartós betegséggé teszem. Valamit ki kéne találni, de vajon mit? ehh...

Egyébként van jó is, mert Nándi sokkal jobb fej mostanában Misivel. Jó, néha még ráül, meg félti a játékait, de azért jobb fej. Megszeretgeti, meg játszik vele picit. Azt gondolom, pasi. Nem is tud mit kezdeni egy ekkora gyerekkel. Mióta Misi kacarászik rajta, meg nem fél tőle annyira, gerjesztődik a jó hangulat. Remélem így marad. Vagy egyre jobban.

Most nem futja többre, pedgi állandóan fogalmazgatom magamban az írnivalókat, de huss... Pedig most van időm, mert nem nekem kell ugrálni mindenért. Csak agyam nincs. Hehe...


Na, az még eszembe jutott, hogy vettünk szupi új hűtőt. Ami nagyon nehéz döntés volt, és már régóta készültünk rá, de a hülyeáruházban volt 30 hónapos ingyen hitel, ami tényleg ingyen hitelnek bizonyult (a vételárat elosztották 30 felé, és nincs kezdőbefizetés meg semmi, csak minden hónapban egy részlet), és megvettük. Baromi nehéz volt, de összehoztuk. És ma Gergő takarítgatta a teraszra kitett másik két hűtőt, és meglátta a fogyasztásukat, és kiszámoltuk, hogy az új hűtővel egy év alatt 55000ft áramot spórolunk meg. Ez kb. a törlesztőrészletnek felel meg. Elég durva, teljesen padlót fogtam. Nem gondoltam volna, hogy a két hűtő négy kilowattot fogyaszt egy nap.  Vagy legalábbis fogyasztott, mikor új volt, ki tudja, most mennyit... A felére tippeltem egyébként. A mostani - a hűtő kicsit nagyobb, a fagyasztó picit kisebb - meg 205kw-ot egy évben. Mire kifizetjük az utolsó részletet is, ingyen volt a hűtő, csak nem az Elműnek, hanem a Credigennek fizetjük be...

Meg még pénzügy, hogy végre elindítottuk a fényképezőgép ügyet is. Nándi eltörte a drága és elég jó gépünket. Eléggé elkeseredtünk, mert 60ezer lett volna a javítás, ezt nem érdemes kifizetni rá, újat viszont nem lenne jó venni ilyen sok pénzért, olcsón meg nem olyan jók vannak, szart meg minek vegyen az ember, szóval kaptunk egyet kölcsön, és nem foglalkoztunk vele. Aztán eszembe jutott, hogy szuper biztosításunk van, hátha erre is fizet, és felhívtam őket, kijött tegnap egy csávó kárszakérteni. Mondta, ez most precedens, 2-3 hét múlva lesz döntés, hogy fizetnek-e rá, elvileg igen. Bizakodunk. Lefényképezte a nappalinkat, hogy nem vagyunk mi azok a dúsgazdag biztosítócsalók, akik naponta vehetnének 100ezres fényképezőket. Jó fej...

Viszont fizetnek a beázásra is, hurrá! Úgyhogy, ha legközelebb eső lesz, és vizes lesz a fal, kell hívni őket. Lehet, hogy nem gusztustalan barackszín lesz a lépcsőház sem, mert mivel színezett a fal, az egész festését kifizetik. Lassan mindenhonnan eltüntetem, csak a mi ronda kék szobánk marad...

(Azért nem olyan színűek egyébként a falak, mint szerettem volna, mert a festő itt lakott, amíg festett, és nem tudott itt kakálni - alapvetően érthetően, mert az egyik vécén nem volt ajtó, a másik pedig akkor még a bejárathoz nyílt, szintén ajtó nélkül. Ezért sietett, és nem volt hajlandó kikeverni a színeket, az anyagot meg ő akarta hozni, nem én bíztam meg, és nem én fizettem ki... Sokat tanultam ebből az esetből is...)


Javítás. Gergő elnézett valamit, de így is a fél törlesztőrészlet megvan áram-spórolásból, és négy év alatt ingyen hűtő... 

 

Szólj hozzá!

Címkék: betegség mindennapok

A bejegyzés trackback címe:

https://kikocska.blog.hu/api/trackback/id/tr121554024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása