A gyerekek

Nagycsaládban élni jó! :)

Életünk napjai :) örömök és gondok három gyerek anyukájaként.

Receptesblogunk gyerekeseknek

Friss topikok

  • kikocs: www.youtube.com/watch?v=3tOE-iLrul4 :) (2010.08.31. 13:11) Ötödik fog és egyebek
  • demetnik: Nagyon ügyes kis legény:)Utólag is boldog hófordulót!:) (2010.01.02. 20:28) Misi 9 hónapos (volt 27-én, csak nem értem rá)
  • dharma: Na ez az!!! Nekem nem ilyen gondjaim voltak,de a képekkel pl én is megszenvedtem. Meg úgy sok mind... (2010.01.02. 18:14) Költözök
  • dharma: Jaaaaj Kikocs nagyon sajnálom,h így rátok jár a rúd :((( Előbb a betegeskedések,most ez,remélem az... (2009.12.21. 21:11) Kórház...
  • idiki: Anyával tévedtünk erre a bejegyzésre, és jót röhögtünk! Püszi! (2009.12.17. 21:28) Gyerekszáj

Misi beteg... nagyon...

2009.11.23. 20:51 kikocs

Már megint. Megint nagyon magas láz.

Igaziból már szombat este belázasodott, de akkor még csak 38 volt. Aztán másnap reggel 39, de lement 38 alá, este meg 39.2 és nem ment le. Kapott lázcsillapítót, hűtőfürdőt, ezzel két tizedet sikerült levinni. Borzasztó rosszul volt, csak lila volt, meg remegett, (nem a fürdőtől, már előtte is) meg feküdt a kezemben. Volt már ő lázas, de nem így. Aztán priznic, újabb adag másik csillapító, így lett 38.5. Ennél lejjebb nem ment. Lefektettem szegényt aludni. Aztán lefektettük a többit is, konzultáltunk, nézegettük, megy-e lejjebb, nem ment, sőt. Elkezdtem hívogatni az ügyeleteket, kettőt is, mondta az egyik, hogy ne hagyjuk aludni, hanem próbáljuk lenyomni neki 38 alá, mert ha hagyjuk, akkor 40 fölé is fog menni álmában. És hogy rosszul prizniceltem, mert csak a lábfejének szabad kinnmaradni, meg a fejének, a kézfejét be kell bugyolálni...  Na, szuper. 

Akkor felkeltettem, és újra hűtőfürdő. De nagyon sírt, úgyhogy bementem mellé én is hűlni, és így nem volt rossz neki, csak én hűltem le teljesen, kaptam forró teát Gergőtől :) Misi viszont nem hűlt, továbbra is 38.5 alá sehogy sem tudtuk nyomni. Gondolkoztunk, bemenjünk-e ügyeletre egy szuriért, de aztán abbahagyta a lilaságot meg a remegést, úgyhogy nem mentünk. Éjfél körül lefeküdtünk, én beállítottam a telefonom, hogy ébredjek óránként, de nem ébredtem fel rá. Mondjuk nem volt gond, aludt négyig, aztán még 7ig utána. Megint - vagy még mindig -  39 fokos lázzal. 

Réka itthon maradt oviból, nem tudtam elvinni, és hazahozni sem tudtam volna, Marci pont apukájához ment. Kihívtam a dokinénit, kijött, megnézte, és arra jutottunk, hogy vagy influenza, vagy inkább a 3 napos láz, vagy egyéb vírusfertőzés, kiderül, ha bepöttyösödik holnap vagy holnapután. Kaptunk kúp receptet, és megbeszéltük, hogy adhatok több lázcsillapítót a szirupokból, hátha azért nem ment le. Meg pisit kell gyűjteni, és holnap bevinni, hátha az.

Fogásra aztán napközben többször éreztem úgy, hogy nem annyira lázas, szóval alá ment tutira a 38.5 ös határnak, egyszer mértem is 38-at, ami már megnyugtató volt, de most estére megint semmi nem használ. Megint hűltünk egyet közösen - most forró kakaót kaptam :) - egy rövid időre, kb fél órára nem is volt tűzforró. Mire mértem, megint 38.3... De sem a kúp nem használ, sem a nagyobb adag szirup. Sem a fizikális lázcsillapítás. Vagyis nem tudom, mennyi lenne enélkül a láza. Jobb nem is belegondolni. 

Egyébként más baja nincs. Ma már lila is csak délben volt, remegni sem remegett a láztól, torka dokinéni szerint éppen csak piros, és most este kezdett kicsit mintha valami az orrában mozgolódni. 

Remélem, hogy a három napos láz, vagy ha a hülye influenza, akkor is megússzuk ennyivel. Ez a betegségdömping nagyon rossz. Réka panaszkodik, hogy nyom a mellkasa időnként, Nándi meg alapból nyűgös, remélem ennyivel megússzuk, és nem vág mindenkit földhöz. El sem tudom képzelni, milyen lehet három igazán beteg gyerekkel...

Szólj hozzá!

Címkék: betegség

A bejegyzés trackback címe:

https://kikocska.blog.hu/api/trackback/id/tr971547321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása