A gyerekek

Nagycsaládban élni jó! :)

Életünk napjai :) örömök és gondok három gyerek anyukájaként.

Receptesblogunk gyerekeseknek

Friss topikok

  • kikocs: www.youtube.com/watch?v=3tOE-iLrul4 :) (2010.08.31. 13:11) Ötödik fog és egyebek
  • demetnik: Nagyon ügyes kis legény:)Utólag is boldog hófordulót!:) (2010.01.02. 20:28) Misi 9 hónapos (volt 27-én, csak nem értem rá)
  • dharma: Na ez az!!! Nekem nem ilyen gondjaim voltak,de a képekkel pl én is megszenvedtem. Meg úgy sok mind... (2010.01.02. 18:14) Költözök
  • dharma: Jaaaaj Kikocs nagyon sajnálom,h így rátok jár a rúd :((( Előbb a betegeskedések,most ez,remélem az... (2009.12.21. 21:11) Kórház...
  • idiki: Anyával tévedtünk erre a bejegyzésre, és jót röhögtünk! Püszi! (2009.12.17. 21:28) Gyerekszáj

éjszaka

2009.10.27. 01:11 kikocs

Hát asszem, anyukámék imája eddig tartott. Vagyis az imájuk ereje.

Itt ülök, Misi rámkötözve, és bőg. Most már több, mint egy órája. Megtettem mindent, amire képes vagyok, nem sikerült rájönni, mi a baja. Rosszabb, mint eddig bármikor. Most rámkötözve kb húsz perce ordít. Lövésem nincs, mi lehet.

Pontban éjfélkor, szokás szerint, és most már talán abba sem hagyja akkor kettőig...HOgy van egyátalán ennyi ereje. Kólika? ennyi idősen? hiszen ma már hét hónapos. De annyira ugyanakkor van mindig ez a músor. Éjféltől kettőig. Most akor örüljek, hogy átálltunk? nem is tudom...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kikocska.blog.hu/api/trackback/id/tr391477828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása