A gyerekek

Nagycsaládban élni jó! :)

Életünk napjai :) örömök és gondok három gyerek anyukájaként.

Receptesblogunk gyerekeseknek

Friss topikok

  • kikocs: www.youtube.com/watch?v=3tOE-iLrul4 :) (2010.08.31. 13:11) Ötödik fog és egyebek
  • demetnik: Nagyon ügyes kis legény:)Utólag is boldog hófordulót!:) (2010.01.02. 20:28) Misi 9 hónapos (volt 27-én, csak nem értem rá)
  • dharma: Na ez az!!! Nekem nem ilyen gondjaim voltak,de a képekkel pl én is megszenvedtem. Meg úgy sok mind... (2010.01.02. 18:14) Költözök
  • dharma: Jaaaaj Kikocs nagyon sajnálom,h így rátok jár a rúd :((( Előbb a betegeskedések,most ez,remélem az... (2009.12.21. 21:11) Kórház...
  • idiki: Anyával tévedtünk erre a bejegyzésre, és jót röhögtünk! Püszi! (2009.12.17. 21:28) Gyerekszáj

Harmadik fog!!!!

2009.10.22. 09:23 kikocs

Hip-hip hurrá!!! Megvan a harmadik fogacska. A bal felső. Egy pici pöttyön már lyukas az ínye. Úgy saccolom, bő egy hét, és a másik is kijön mellette, talán akkor egy időre nyugi lesz.

Bár az éjszakák nem ettől függenek. Bevetettem mindent, amit csak lehet, és tegnapelőtt kiborultam anyukámnak telefonban. És tegnap éjjel, és most is alvás volt éjjel. No, nem egész éjjel, de a két órás ébrenlét elmaradt. És én is el tudtam aludni. 2kor ébredt először, aztán még kétszer hatig. De ez fantasztikus a korábbiakhoz képest. Főleg úgy, hogy bizony sem fájdalomcsillapító, sem kúp, sem tea, sem Dentinox, sem egyátalán semmit nem kapott. 

És kiderült másnap, hogy anyukám és a húgom imádkoztak értünk. Hát, ennyit számít az összes csodaszerrel szemben a hit. 

(Az én hitem azért kevés, mert nem vagyok benne biztos, hogy nem kell nekem ezeket a fáradtságokat, kínlódásokat megélni valamihez, így nem tudom azt kérni, hogy hadd aludjunk végre :) Azt meg nem tudom, Misinek mi a baja, így arra sem tudok kérni... Erőt és türelmet szoktam)

1 komment

Címkék: fogzás

A bejegyzés trackback címe:

https://kikocska.blog.hu/api/trackback/id/tr151467059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dharma 2009.10.22. 11:56:42

Gratulálok az új fogacskához és ahhoz,h tudtál (valamicskét) pihenni éjszaka! Sajna én is türelmetlen vagyok,ha nem tudtam magam kipihenni,úgyhogy megértelek és sok puszi Neked,h bírod! A képek nagyon jók. El is tettem belőle :)
süti beállítások módosítása