A gyerekek

Nagycsaládban élni jó! :)

Életünk napjai :) örömök és gondok három gyerek anyukájaként.

Receptesblogunk gyerekeseknek

Friss topikok

  • kikocs: www.youtube.com/watch?v=3tOE-iLrul4 :) (2010.08.31. 13:11) Ötödik fog és egyebek
  • demetnik: Nagyon ügyes kis legény:)Utólag is boldog hófordulót!:) (2010.01.02. 20:28) Misi 9 hónapos (volt 27-én, csak nem értem rá)
  • dharma: Na ez az!!! Nekem nem ilyen gondjaim voltak,de a képekkel pl én is megszenvedtem. Meg úgy sok mind... (2010.01.02. 18:14) Költözök
  • dharma: Jaaaaj Kikocs nagyon sajnálom,h így rátok jár a rúd :((( Előbb a betegeskedések,most ez,remélem az... (2009.12.21. 21:11) Kórház...
  • idiki: Anyával tévedtünk erre a bejegyzésre, és jót röhögtünk! Püszi! (2009.12.17. 21:28) Gyerekszáj

Tiráríra...

2009.11.28. 14:58 kikocs

  Nándinak is megy fel a láza. Hurrá. Jippííí. Éljen. Még reménykedek, hogy mire felébred, már nem lesz semmi, de 37.7 volt. Réka 39 körül, ha éppen nincs lázcsillapítózva, de legalább azonnal és teljesen lemegy, ahogy hat, és lenn is marad 4-5 órát. Sokat alszik és pihen, csak néz ki a fejéből. Meg mesét néz. Rossz, hogy nem tudok mesélni neki, mert köhögök nagyon. Meg kicsit kreatívkodtunk is, majd teszek képet. Veszekedni nincs ereje, elég nyugodt beteg. Igazán szánalomra méltó kicsi hercegnő.

Misi általában hidegebb nálam, vagy olyan meleg mint én, így nem nagyon mérem már neki, én általában láztalannak vélem magam, de még van egy kicsi. Muszáj megmérnem, hogy fogásra meg tudjam állapítani, melyik gyerek forró, ebben Gergő tanácstalan. Viszont nagyon kell köhögnöm folyton, 4 óta vagyok fenn emiatt...

Gergő egy hős, valahogy bírja még, pedig ő sincs jól. Szentté avatom tuti.

Ez van. 

Ja, és Nándival történt valami, állandóan pónis mesét akar nézni, kezdek aggódni érte...

Szólj hozzá!

Címkék: betegség

A bejegyzés trackback címe:

https://kikocska.blog.hu/api/trackback/id/tr761558723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása